#ShakleeEffect 3R Tour–Zon Selatan

alhamdulillah berpeluang menambah ilmu di KSL Hotel, JB bersama mentor Shaklee berpengalaman super duper upline saya iaitu Master Norita Idris dan suami Master Naquib serta mami Nur Salwa &  anak beranak Green Nutrient (GNT) dan seorang cucu saya Zila dari Healthy & Wealthy Team (HWT)

sampai saja untuk register saya terys mendapatkan Kak N.. nak serap aura katanya.. terus ajak bergambar sebab takut bila dah hujung2 nanti Kak N kena kidnap dengan yang lain hehehe..

 

20140912_142025

 

abaikan kegemukan ummi ilhams ni..

saya sangat suka tengok kulit Kak N yang shining, glowing, nampak sangat sihat.. tak macam 36 tahun uolls.. rahsianya???? of course lah Shaklee.. ni la namanya #ShakleeEffect kannnn..

 

20140912_142510

 

posing dengan nazwa sekejap.. adik beradik shaklee saya.. hehehe

 

20140912_142602

 

ni zila cucu saya.. datang pun car pool dengan saya.. insyaAllah bakal supervisor dan jutawan muslimah Shaklee!

dalam shaklee kami bukan sekadar berbisnes.. kami ibarat anak beranak, adik beradik.. ukhuwah yang terjalin antara kami sangat2 erat.. alhamdulillah..

 

20140912_150140

 

sebelum memulakan sesi 3R.. kita boost and recharge energy dulu dengan Cinch Energy Tea Mix.. salah satu minuman kegemaran saya.. sangat sedap bila dicampur dengan perahan jus lemon.. #shakleeeffect yang saya alami, rasa segar bugar nak mengantuk pun tak sempat.. hehehe..

 

20140912_170557

 

sharing session bersama Master Norita dan Mater Naquib rasa 4 jam yang tak mencukupi.. kalau boleh nak dengar lagi celoteh diorang.. ini kali kedua saya datang program Kak N.. mudah2an panjang umur dapat join lagi..

 

20140912_182503

dari kiri: Dhea, Nazwa, Mami Salwa dan 2 orang bodu guard, Kak N, Zila, Ummi Ilham, Kak Maiti dan Nad

habis je sesi, kami anak beranak GNT berebut2 nak bergambar dengan Kak N.. dapatkan sikit kata2 yang membakar sambil merentungkan dari Kak N.. mudah2an kami dapat bangkit dari tidur yang lena..

 

20140912_182818

 

kenangan bergambar beramai2 bersama upline.. sideline.. dan macam2 line lagi..

alhamdulillah dapat berkenalan dengan Shaklee dan rangkaian leader2 yang hebat.. semoga saya juga menjadi HEBAT seperti mereka. insyaAllah!

Tak sabar nak menerima tetamu istimewa Sabtu ni..

saya salah seorang peserta #GEGEMASU anjuran Master Hadhatina & Master MKB

semoga segalanya berjalan lancar.. amin..

 

========================================================

 

Hubungi saya untuk mendapatkan sebarang maklumat dan konsultasi secara PERCUMA sekarang!

 

Pengedar Sah Shaklee Kawasan Gelang Patah

Ilham Vitamin


No comments:

Post a Comment