Perut Jadi Kempis Selepas Pengambilan Herb-lax????

Ye betul.. inilah yang saya alami sebelum hamil kali ni. Saya ambil herb-lax secara konsisten sepanjang Febuari hingga Mei 2014. Alhamdulillah memang berkesan perut saya jadi kempis. Bukan saya makan syok sendiri, encik suami pun bagi feedback yang sama.

Kalau dulu perut tak pregnant pun nampak macam pregnant hehehe. Tapi bila saya amalkan herb-lax secara konsisten alhamdulillah berhasil. Saya bukan sekadar bercakap kosong, boleh dikatakan 20 jenis produk makanan kesihatan Shaklee saya dah cuba tremasuklah herb-lax. Semua kesan saya dah alami sendiri, ini yang membuatkan saya yakin untuk mengesyorkan yang produk yang terbaik ni untuk semua.

 

herb-lax

Herb-Lax Shaklee mengandungi adunan pelbagai herba yang sering digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan melancarkan fungsi usus.

Herb-Lax bertindak secara lembut bagi membantu anda menangani masalah pembuangan air besar yang mungkin dialami sekali-sekala.

Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang berisiko menghidap lupus eritematosus sistemik hendaklah berbincang dengan doktor mereka sebelum mengambil produk ini.

Jom kita tengok apa fungsi-fungsi herba semulajadi yang terdapat dalam formulasi herb-lax:

  • Senna Leaves – Merangsang tindakan pembersihan yg lembut pd usus dan perut, percepatkan proses detoksifikasi dan mengurangkan penyerapan lemak.
  • Buckhorn bark – Melembutkan najis untuk memudahkan pergerakan dan memberikan lembapan kepada usus.
  • Licorice Root – Membantu proses detoksifikasi.
  • Fennel seeds – Mengeluarkan toksin yang terkumpul akibat lebihan makanan dan pengambilan alcohol, membantu pencernaan dan berkesan untuk mengatasi masalah sembelit dan kembung perut atau usus.
  • Anise seeds – Merangsang pengeluaran jus gastrik untuk membantu proses pencernaan.
  • Rhubarb root – Herba yang banyak digunakan dalam perubatan Cina untuk digunakan sebagai antibiotik semulajadi.
  • Blue Malva Flower – Membantu proses detoksifikasi dan mengimbangi tekstur kulit.
  • Culver’s root - Membantu masalah lebihan air dalam badan dan asma.
  • Alfalfa leaves – Membersihkan usus, darah dan hati.


Apa keistimewaan Herb-Lax ni??
  • Membersihkan najis yang tersekat/ tersimpan lama dlm tubuh
  • Merangsang usus utk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut
  • Membantu masalah sembelit
  • Mengempiskan perut
  • Melawaskan pembuangan air besar.

 

Herb-lax – 120 biji – RM52.50

 

========================================================

 

Hubungi saya untuk mendapatkan sebarang maklumat dan konsultasi secara PERCUMA sekarang!

 

Pengedar Sah Shaklee Kawasan Gelang Patah

Ilham Vitamin


No comments:

Post a Comment