Kulit Lembut Dengan Nutri White Gentle Deep Foaming Cleanser

IMG_20131225_115731

 

 

Sejak bulan 8 tahun lepas saya gunakan produk Nutri White Gentle Deep Foaming Cleanser. Alhamdulillah serasi dan sangat2 “recommended” untuk mereka yng berkulit normal.

 

Satu tiub ni tahan berbulan-bulan. Ada yang gunakan hingga 6 bulan. Sehingga ke hari ini, saya dah masuk tiub kedua. Alhamdulillah kulit saya menjadi sekata, maklumlah kadang2 kerap berjemur waktu bekerja. Jadi Nutri White Gentle Deep Foaming Cleanser banyak membantu saya memulihkan kembali kulit saya yang belang2 dipanah matahari Winking smile  Sekarang sebenarnya saya dah mencuba 3 produk set penjagaan kulit Shaklee. Saya akan kongsikan di entri lain.

 

Sistem Nutri White bertindak dalam 5 cara iaitu:


1) MENCEGAH kesan-kesan memudaratkan daripada matahari dan alam persekitaran dengan melindungi kulit anda secara aktif daripada sinar UV dan cahaya matahari yang boleh menggelapkan serta merosakkan kulit.


2) MENGURANG penghasilan pigmen hitam pada kulit daripada menjadi gelap.


3) MENYEKAT pemindahan pigmen hitam daripada dasar sel kulit ke lapisan atas untuk mencegah kemunculan tompok hitam.


4) MENCERAH warna melanin yang sedia ada serta tompok hitam serta menyerlahkan warna kulit secara keseluruhan.


5) MEMPERBAHARUI dengan menghilangkan sel mati yang mengandungi melanin berlebihan agar kulit cantik berseri.

 

=======================================================================================

 

Hubungi saya untuk mendapatkan sebarang maklumat dan konsultasi secara percuma sekarang!

 

Pengedar Sah Shaklee Kawasan Gelang Patah

 

Hernee Samshudin | 012-7669877 | ➲ COD Area: Gelang Patah, Taman Perling, Bukit Indah | Postage Seluruh Malaysia Disediakan dengan Kadar Rata!

No comments:

Post a Comment