Ostematrix Bantu Masalah Sembelit & Kejang Kaki Ibu Mengandung

ini seriusssssssssssssss!!!

pengalaman mengambil 100% produk Shaklee sepanjang mengandung, membantu saya mengurangkan masalah sembelit ketika mengandung terutamanya dengan pengambilan OSTEMATRIX secara konsisten.

alhamdulillah memang sangat2 membantu.

 

ostematrix untuk sembelit

 

dulu, masa saya mengandungkan ilham, memang belum kenal lagi produk Shaklee. bila kandungan semakin membesar saya mengalami masalah kejang kaki atau simpul biawak yang kerap serta sakit pinggang. tambahan pada hujung kehamilan, kedua2 pergelangan tangan saya sakit yang amat.

 

saya mula mengambil ostematrix semasa dalam pantang. alhamdulillah, sakit pada pergelangan tangan hilang tanpa saya sedari. proses buang air besar pun berjalan lancar. bila masuk kandungan yang seterusnya, saya konsisten mengambil 4 biji ostematrix setiap malam sebelum tidur. alhamdulillah sehingga kandungan yang sekarang ni, saya tak pernah mengalami masalah bengkak kaki atau simpul biawak. malahan bila bangun tidur badan saya kembali segar.

 

TESTIMONI OSTEMATRIX

testi Ostematrix kejang kaki

Ostematrix membantu kejang kaki dan perut

credit testimoni: www.mommyachel.blogspot.com

 

sembelit-semasa-berpantang

Ostematrix membantu melawaskan dalam semasa dalam pantang

credit testimoni: http://mamachrysalis.com

OSTEMATRIX memang membantu para ibu2 hamil sepanjang proses kehamilan dan juga dalam pantang!

 

OSTEMATRIX

120 biji

Harga Runcit - RM61

 

========================================================

 

Hubungi saya untuk mendapatkan sebarang maklumat dan konsultasi secara PERCUMA sekarang!

 

Pengedar Sah Shaklee Kawasan Gelang Patah

Ilham Vitamin


No comments:

Post a Comment