Khasiat ESP Shaklee Kepada Ibu Hamil

ESP Untuk Ibu Hamil

 

sempena promo ESP (Energizing Soy Protein) ni.. saya nak share kebaikan2nya tak kiralah untuk yang tak hamil mahu pun yang hamil.. so stay tuned ya!

 

Apakah khasiat ESP Soya Shaklee kepada Ibu Hamil?

  • Membantu pertumbuhan plasenta, uterus, penghasilan susu dan untuk membantu aliran darah ibu yang bertambah
  • Memberi tenaga berpanjangan kepada si ibu
  • Memastikan kesihatan ibu di tahap optimum
  • Membantu perkembangan fetus
  • Membantu mengatasi masalah loya atau angin kerana dapat memberi rasa kenyang lebih lama
  • Membantu menjadikan kulit bayi yang bakal dilahirkan halus, cantik dan kurang sensitif.

 

saya adalah penggemar tegar susu soya shaklee ni.. serious memang sejak melahirkan ilham, saya konsisten dengan ESP, dan hasilnya ia sangat membantu saya kekal bertenaga sepanjang menyusukan ilham.. yang bestnya juga.. kulit saya jadi lembut.. babah iham pun tertanjat boboi! Smile with tongue out

 

sepanjang hamil pula, saya tak rasa letih yang melampau bila konsisten ESP setiap pagi.. macam2 resepi yang boleh kita pelbagaikan untuk menambah kesedapan ESP yang sedia sedap.. lagi2 bagi ibu2 hamil yang kadangkala mengakami masalah sukar untuk menelan susu.. saya akan share nanti ya! Smile

 

ESP Buy 6 FREE 1

ESP Buy 6 FREE 1

ESP Buy 6 FREE 1

esell-shaklee

 

========================================================

 

Hubungi saya untuk mendapatkan sebarang maklumat dan konsultasi secara PERCUMA sekarang!

 

Pengedar Sah Shaklee Kawasan Gelang Patah

Ilham Vitamin


No comments:

Post a Comment