Rahsia Hemoglobin (Hb) Cantik Sepanjang Hamil

hari ni saya nak share “Rahsia Hb Cantik Sepanjang Hamil”

ini pengalaman saya sendiri, apa yang saya lalui.. kiranya testimoni diri sendiri tapi bukan syok sendiri ye.. Winking smile

saya mula membuat pemeriksaan kesihatan ibu hamil pada bulan julai.. so far dah 4 kali check up, nurse puji Hb saya..

 

rahsia Hb cantik sepanjang hamil

 

13 Julai '14 – Hb 11
20 Julai '14 – Hb 12.1
24 Ogos '14 – Hb 12
21 September '14 – Hb 11

 

apa yang saya makan sehingga Hb saya ok dan tak terlalu rendah?

haaaaaaaaaa inilah rahsianya pelengkap nutrisi saya sepanjang hamil..

 

vita-lea

 

pengambilan 2 biji Vita-lea setiap hari secara konsisten alhamdulillah membantu saya mengekalkan tahap Hb dalam badan. Jangan abaikan pengurangan Hemoglobin sepanjang hamil ye ibu2.

Apa akan jadi sekiranya ibu hamil mengalami Hb yang rendah?

 

Rasa letih, tidak sihat, emosi mudah terganggu dan tubuh lemah sering berlaku pada kebanyakan wanita mengandung hingga mereka terlepas pandang dan menganggap ia perkara normal sehingga ia tidak diberikan perhatian serius.

 

Mahal ke Vita-lea ni?

Tak mahal mana pun.. harga masih mampu milik..

 

1 botol (120 biji) = RM88.75 (harga runcit)

1 biji = RM0.74

sekiranya ibu TIADA masalah rendah Hb = 120 biji, 1 biji sehari jadi sebotol cukup untuk pengambilan 4 bulan

 

sekiranya ibu ADA masalah rendah Hb = 120 biji, 2 biji sehari jadi sebotol cukup untuk pengambilan 2 bulan

dan pastikan pengambilan secara konsisten..

 

Kalau masuk ahli adakah saya dapat harga lagi murah?

Sudah semestinya, harga ahli jauh beza murahnya dari harga runcit. Nak jadi ahli boleh rujuk link ini >>Daftar Ahli<<

 

========================================================

 

Hubungi saya untuk mendapatkan sebarang maklumat dan konsultasi secara PERCUMA sekarang!

 

Pengedar Sah Shaklee Kawasan Gelang Patah

Ilham Vitamin


No comments:

Post a Comment